TJK - VIIKKO 8

Tiistaina alkoi TJK-jakson viimeinen viikko. Tuntuu ihan mukavalta, päästä takasin kouluun mutta kyllä töissä voisi silti vielä jatkaa. Tein aamulla normaalit aamutoimet normaaliin tapaan. Päivällä olin kassalla ja ohjeistin. Kiipeilin myös.  Työaikani oli 12-19.
Keskiviikkona tein tutut aamutoimet. Päivällä olin kassalla ja ohjeistin. Kiipeilin myös jonkun verran tänäänkin.  Työaikani oli 12-19.
Torstaina oli arviointikeskustelu päivin kanssa, jonka vuoksi tulin 30 min aikaisemmin. Aamulla ei tarvinnut tehdä aamutoimia, kun tettiläiset olivat tehneet sen aikaisemmin aamulla kun tuli ryhmiä. Muuten päivän aikana olin kassalla, järjestin kenkähyllyä ja juttelin ja kiipeilin kuntokiipeiliöiden kanssa kun olen viimeistä päivää heidän kanssaan täällä. Työaikani oli 11:30-18:30.
Perjantaina oli viimeinen työpäiväni Hänkillä. Oli aika hiljainen päivä, mutta se ei haitannut. Aamulla tein normaalit aamuhommat ja päivän aikana olin kassalla ja ohjeistin, kuten aina. Työaikani oli 12-19.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

SEIKKAILUMATKAILU

ASIAKASPALVELIJAN ULKOINEN OLEMUS

VILLI- JA LUONNONYRTIT