TJK - VIIKKO 7

Maanantaina olin liikuntalukkarina Hänkillä. Ei käynyt kauheasti asiakkaita joten katsoimme kiipeilykilpailuja.
Tiistaina pyyhin patjan, laitoin kengät paikoilleen, imuroin sekä avasin kassan ja ulko-oven aamulla. Olin kassalla ja ohjeistin päivän aikana. Työaikani oli 12-19.
Keskiviikkona tein normaalit aamuhommat kuten aina. Päivän aikana olin kassalla sekä ohjeistin muutaman kerran. Porukkaa kävi todella vähän joten istuskelimme Rebekan kanssa ulkona auringonpaisteessa. Työaikani oli 12-19.
Torstaina minulla oli näyttöpäivä (asiakaspalvelun näyttö ainoastaan), joka meni hyvin. Alkupäivästä tuli ryhmä jonka vastaanotin sisään ja rahastin heidät sekä ohjasin pukuhuoneet ja kenkähyllyn heille. Kysyin myös haluavatko he lukollisia kaappeja. Annoin heille myös ohjeet kenkien valintaan ja autoin heitä jos he niin halusivat. Aamulla tein normaalit aamuhommat. Työaikani oli 12-19.
Perjantaina tein normaalit aamujutut. Päivän aikana olin kassalla. Oli aika hiljainen päivä joten istuskelin ulkona myös jonkun verran. työaikani oli 11-18.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

SEIKKAILUMATKAILU

ASIAKASPALVELIJAN ULKOINEN OLEMUS

VILLI- JA LUONNONYRTIT